Menu
Hledání Přihlásit Košík 0
Váš košík je prázdný :(

Získejte dopravu zdarma

Nakupte ještě za 500 Kč a dopravu máte zdarma.

Doprava zdarma!

Časté dotazy (FAQ)


Co znamená levá nebo pravá?

Při výběru hokejky se musíte také rozhodnout, na jakou stranu hrajete. Pokud chytnete hokejku do obou rukou, jednu máte nahoře a druhou dole. Podle té spodní se právě určuje strana. To znamená, že pokud máte dole levou ruku, hrajete nalevo a potřebujete levou hůl. Pokud máte pravou ruku dole, hrajete napravo a potřebujete pravou hokejku.

Jakou délku hole zvolit?

Obecně platí pravidlo, že by vám hokejka měla sahat maximálnně do výše pasu. Pokud zvolíte delší hůl, bude se vám s ní hůře manipulovat i střílet. Příliš krátká hokejka má zase menší dosah při obranné hře. Na hokejce najdete číslo, které označuje délku tyče, nikoliv celé hokejky s čepelí. Znamená to, že pokud je tam uvedeno 96 cm, s čepelí bude ještě o přibližně 10 cm delší.

Co znamená flex?

Flex neboli tvrdost je číslo, které udává, o kolik milimetrů se tyč prohne při nastaveném tlaku. Vypovídá o tvrdosti hole. Čím nižší číslo,  tím je hokejka tvrdší a musíte vynaložit více síly, aby došlo při střelbě k požadovanému prohnutí. Jakou tvrdost zvolit? Důležitá je vaše výška, síla i technika. Obecně platí, že elitní hráči potřebují tvrdší hokejku, zatímco začínající nebo rekreační hráči více ocení měkčí hole. 

23 - 24 mm – Nejtvrdší hole na trhu určené elitním hráčům.
25 - 26 mm – Tvrdé hole určené elitním a silovým hráčům.
27 - 29 mm – Středně tvrdé hole určené většině hráčů.
30 - 35 mm – Měkké hole určené dětem a mladším juniorským hráčům.

Čepel

Pro soutěžní utkání musíte mít dle předpisu IFF stejnou značku čepele a hokejky, v opačném případě není schválena pro zápasovou hru. Je to z důvodu certifikace, kterou musí projít každá jednotlivá hokejka, čímž je schválena pro soutěžní utkání a to pouze jako kompletní produkt – shaft (tyč) + čepel. Pokud měníte na hokejce čepel za jiný model v rámci stejné značky, je to v pořádku.


Proč nakupovat právě u nás?

V našem e-shopu nabízíme produkty, které máme skladem nebo na objednávku. Jelikož jsme také oficiálním distributorem nabízených značek, najdete u nás jejich nejširší nabídku. 

Nabízíme kompletní kolekce prodávaných značek a snažíme se o maximální servis a pohodlné nakupování našich zákazníků. 
Při nakupování s námi nemusíte opustit pohodlí svého domova a můžete přitom vybírat ze široké nabídky a zajistit si dodání zboží na jakoukoli adresu v České republice a vybrané adresy do zahraničí. Pokud se bojíte, že vám zboží nebude sedět nebo si ho chcete před zaplacením prohlédnout, můžete tak učinit přes osobní odběr na prodejně nebo v našem velkoobchodě.

Jaké jsou možnosti platby?

Platit můžete kartou on-line nebo hotově při převzetí zásilky či osobním odběru na prodejně. Přijímáme platební karty Maestro, MasterCard a Visa.

Jaké jsou způsoby dopravy?

Zboží posíláme prostřednictvím těchto dopravců: GLS, PPL, Česká pošta a Uloženka.

Posíláte zboží také do zahraničí?

Ano, zasíláme do těchto zemí:
Slovensko, Německo, Rakousko, Polsko, Maďarsko, Slovinsko, Chorvatsko, Rumunsko, Belgie, Nizozemí, Lucembursko, Dánsko, Estónsko, Litva, Lotyšsko, Švýcarsko, Lichtenštejnsko, Irsko, Bulharsko, Velká Británie, Francie, Španělsko, Portugalsko,  Finsko, Švédsko, Norsko.

Nedorazil mi e-mail potvrzující moji objednávku

Každou objednávku zpracováváme v pracovní dny mezi 8 a 17 hodinou. Systém automaticky odesílá informativní e-mail na uvedenou adresu ihned po vložení objednávky do systému. Pokud Vám žádný nedorazil, zkontrolujte si prosím nevyžádanou poštu ve vaší e-mailové schránce. Pokud ani tam zprávu nenajdete, napište nám na info@florbalexpert.cz nebo volejte +420 775 227 209.

Kde a kdy získám informaci o své objednávce?

Automatické e-maily dostanete hned po odeslání objednávky, kde vás informujeme, že vaše objednávka byla přijata do systému a bude brzy zpracována. Jamile vaši objednávku vyřídíme a předáme dopravci, obdržíte od nás e-mail s touto informací a následně také od dopravce, který vám sdělí, kdy vám bude zásilka doručena a kde můžete sledovat její cestu k vám.

Jak mám postupovat, když chci zboží vrátit?

Na vrácení zboží máte lhůtu 30 dní od obdržení zásilky. Pokud vám zboží nesedí nebo z jiného důvodu nevyhovuje a chcete ho vrátit, není problém, jen ho prosím zabalte do originálního obalu i s příslušnými visačkami. Do balíku nezapomeňte přiložit vyplněný formulář Odstoupení od kupní smlouvy, který najdete na stránce Vrácení / výměna.

Zboží chci vyměnit za jiné

V případě, že vám zboží nesedí a chcete ho vyměnit za jinou velikost, zašlete nám ho prosím zpět v originálním obalu a s příslušnými visačkami. Do balíku vložte vyplněný příslušný formulář, který najdete zde.  Na e-shopu vytvořte novou objednávku, zvolte platbu na dobírku (v případě odlišné ceny vám peníze vrátíme nebo je doplatíte právě dobírkou). Do poznámky napište "výměna" a číslo předchozí objednávky. Jakmile k nám  zboží dorazí, zašleme vám obratem nové.

30 dní na vrácení
Doprava zdarma od 500 Kč
Odesíláme ihned (do 24 hodin)

Přihlásit odběr můžete zde